Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.



 
IndeksIndeks  SzukajSzukaj  Latest imagesLatest images  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Zasady forum

Go down 
AutorWiadomość
Admin
Admin
Admin


Liczba postów : 19
Skąd : Szczawnica
Registration date : 12/01/2008

Zasady forum Empty
PisanieTemat: Zasady forum   Zasady forum Icon_minitimeSro Sty 23, 2008 2:54 pm

. Zasady ogólne:

1. Każdy z użytkowników forum jest zobowiązany do zapoznania się z Regulaminem oraz do jego przestrzegania.

2. Osoby, które są odpowiedzialne za forum (Administratorzy, Moderatorzy) podejmują decyzje, które nie muszą być uzasadniane.

3. Zanim założymy jakikolwiek temat, upewniamy się czy ma powstać on w dobrym dziale. Przed jego założeniem warto użyc wyszukiwarki i sprawdzić czy nie istnieje już podobny.

4. Na Forum nie istnieje podział na równych i równiejszych, każdy ma równe prawo do wyrażania własnych opinii i poglądów, nie ma znaczenia kto kim jest lub kogo zna.

5. Uprasza się użytkowników o dbanie o ortografię. Istnieje przecież np. word, który posiada opcję sprawdzania pisowni. Można również użyć www.google.pl lub słownika ortograficznego. Nieprzestrzeganie będzie karane ostrzeżeniem.

II. Zakazy

Na forum zabrania się:
- Naruszania zasad netykiety, którą można znaleźć tutaj-http://www.netykieta.prv.pl/
- Nabijania postów tzw. offtop (czyli zamieszczania postów niewnoszących nic do tematu).
- Obrażania innych osób, oraz używania wulgaryzmów (nawet w postaci wykropkowanej lub wygwiazdkowanej!!!).
- Pouczania Administratorów i Moderatorów.
- Pisania postów o syndromie „publicznego moderatora”. Tylko Admini i Moderatorzy mają prawo do zakwestionowania postów, tematów, oraz wypowiedzi innych użytkowników.
- Umieszczania linków do stron o tematyce faszystowskiej, pornograficznej, erotycznej, z pirackim oprogramowaniem. Również Avatary, oraz Sygnaturki nie mogą być reklamą takich treści.
- Umieszczania linków do stron zawierających zainfekowane pliki.
- Usuwania wpisów moderatorskich ze swojego posta.
- Umieszczania w podpisach ani nigdzie indziej na forum refów do gier typu Bitefight (czyli linków, w które inni mają klikać żeby nabijać wam punkty/doświadczenie/kredyty/cokolwiek).

III. Kary

1.Za jakiekolwiek złamanie regulaminu Administratorzy oraz Moderatorzy będą karali użytkowników forum upomnieniem słownym, ostrzeżeniem lub banem, w zależności od stopnia wykroczenia.

2. Użytkownik ma prawo odwołać się od osta lub zgłosić inną niesprawiedliwość w odpowiednim do tego temacie znajdującym się TUTAJ

3. Administratorom przysługuje prawo łaski. Mogą oni zawiesić bana, lub anulować ostrzeżenia.

4. Moderatorzy lub Administratorzy nie są zobowiązani do pisemnego uprzedzania użytkownika, który łamie Regulamin Forum, o możliwości wystawienia mu ostrzeżenia.

IV. Shoutbox

1.W Shoutboxie obowiązują wszystkie punkty Regulaminu Forum.

2. Użytkownikowi, który na Shoutboxie nie przestrzega Regulaminu Forum może zostać odebrana możliwość wysyłania wiadomości lub możliwość używania Shoutboxa (plus odpowiednie ostrzeżenia lub ban).

V. Inne

1. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdej chwili.

2. Użytkownik ma obowiązek z zapoznaniem się z nowymi regułami z chwilą ich wprowadzenia





Zasady ze strony www.shippuuden.home.pl/forum



Uwaga zasady nie dotyczą adminów i moderatorów. Oprócz przeklinania!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Powrót do góry Go down
https://jiu-jitsu.forumpolish.com
 
Zasady forum
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Pozwolenia na tym forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Zasady forum-
Skocz do: